Повернення і обмін товару

Повернення і обмін товару

При виявленні в Вашому замовленні товару неналежної якості, Ви маєте право на заміну або повернення цього товару в установленому порядку відповідно до ст. 8. Закону України «Про захист прав споживачів».

Вимога споживача про заміну товару підлягає негайному задоволенню при його наявності, а в разі його відсутності - в двомісячний термін з моменту подачі заяви. Якщо задовольнити вимогу у встановлений термін неможливо, то споживач має право на свій вибір вимагати заміни товару з недоліками на інший товар іншої марки (моделі) належної якості з відповідним перерахуванням ціни або повернення грошей. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться. У разі заміни товару на такий же інший марки (моделі) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі.

Вимоги споживача про повернення грошей підлягають задоволенню в день пред'явлення відповідної вимоги, а в разі неможливості повернення грошей - не пізніше ніж протягом семи днів. Розрахунок зі споживачем у разі підвищення ціни на товар виробляється виходячи з його вартості на момент пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Вимоги споживача розглядаються тільки після пред'явлення товарної накладної, що підтверджує покупку; упаковки зі штрих-кодом автоперевізника; декларації автоперевізника, яка підтверджує дату отримання товару. Заміна товару або повернення грошей можливі тільки при дотриманні всіх умов і процедур.

Вам буде відмовлено в заміні товару або повернення грошей, якщо:

    з моменту придбання товару, що не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
    товар, який не має суттєвих недоліків, не є новим, тобто був у використанні;
    при перевірці якості товару виявлені ознаки стороннього втручання (розкриття, спроба ремонту);
    відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару.

Будь ласка, зверніть на нашу адресу: tirag51-1@krm.net.ua письмову претензію, докладно виклавши причину повернення або заміни товару. Обов'язково вказуйте свої ПІБ, номер замовлення і дату його отримання.

На підставі претензії наш менеджер сформує нову посилку з товарами на заміну. Потім Вам необхідно буде вислати бракований товар в нашу адресу. Після того як ми отримаємо повернутий товар, Вам буде відправлена ​​нова посилка. Витрати з оплати її доставки в цьому випадку ми беремо на себе.

Повернення або обмін можливий в перші 14 днів після покупки (отримання товару).

У разі виникнення будь-яких непорозумінь сподіваємося на взаєморозуміння і мирне вирішення питань.